tisdag 27 november 2012

Mirakel

"Hela livet" har jag ägnat mig åt att leta efter någon form av botemedel eller lindring mot blåsor i munnen o på läpparna.

NUUUU!!!!

Nu har jag hittat ett mirakelmedel mot blåsorna inne i munnen i alla fall.

Jag hade här om dagen en blåsa långt bak på sidan av tungan. Varje gång jag svalde, sa någonting eller bara rörde tungan gjorde det vansinnigt oooont!!! Ville inte prata, ville inte äta, ville amputera tungan.

Men, så tar jag fram mirakelmedel ur badrumsskåpet. Taadaaa. En sköljning i munnen, en minut. Vänta några timmar. Skölja igen. När jag vaknar nästa morgon är blåsan borta. :-) Ååååh, så lycklig. Tills jag känner att jag fått en ny blåsa på andra sidan av tungan. Ha-ha, fram med mitakelgurgelmedlet. Bort dumma blåsa, bort!!!

O vips - borta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar