torsdag 4 augusti 2011

Buss 509

HAHAhaha!!! Jag har hittat en buss som går från Sumpan direkt till mitt jobb. Behöver inte byta o stå o vänta på ny buss. Efter fyra år på CSC har jag hittat denna fantastiska buss! :-)

Speciellt fantastisk var den idag eftersom en hållplats finns fem meter utanför nya förskolan. Stannar något längre ifrån mitt jobb, men det är marginellt.

Men de dagar jag ska hämta så är den andra bussen närmare vår ordinarie förskola. Men det faktum att jag slipper byta är ju toppen.

...

...Hm, den stannar visst överallt. Och den kör långt ifrån raka vägen - skulle man dra ett sträck efter och sedan kolla på sträcket uppe ifrån skulle det se ut som SSSSSSSS. Hit o dit, upp o ner.

Kanske inte var så fantastisk i alla fall... Jag får jämföra tidsåtgången. Och kanske komma fram till att det går på ett ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar