söndag 20 maj 2012

Uppfräschad balkong







Jag vet, det hade varit kul att se hela balkongen så man får en helhetsbild av hur det ser ut. Jag håller med. Men jag har inget sådant objektiv på min systemkamera. Joo, det har jag ju, men... Just nu är fast 50 mm mitt favisobjektiv och då blir det inga helhetsbilder på lilla balkongen. Får liksom inte med mer än så här på 50 mm.

Visst jag kan ju fota med ett mindre bra objektiv.... men, atte - vill inte! Har ju här ytterligare ett argument till att jag MÅSTE köpa ett nytt objektiv till kameran. "Annars kan jag inte fota balkongen och visa hur fin den är." Mm, det funkar nog.

Jag hörde just: "Vi måste köpa en ny TV till EM!" Visst, köp bara, den vi har fungerar ju bara helt perfekt....

4 kommentarer:

  1. Vill se !!... vill ju se hela balkongen !!!
    Det är viktigt med blommor och blad på en balkong !!
    .. om man inte bor på landet!!.. för där har man rabatter !!!

    SvaraRadera
  2. Så snygga bilder så vem bryr sig om att se hela balkongen... Kram från C

    SvaraRadera
  3. Håller med "C". Med såna vackra bilder behövs det inga helbilder. Underbara färger och ljus. Underbart!

    SvaraRadera