torsdag 21 januari 2010

PT

Viiilken start på dagen. Torsdagsmorgnar klockan 7.00 tränar jag med min personlige tränare (PT) Åsa. Det är ju jättebra att köra med en PT. Man får allting serverat, behöver inte tänka, bara träna och ta ut sig fullständigt.

Idag var det riktigt jobbigt. Man hinner med massor på bara en timme när man är effektiv och inte vilar så mycket mellan setten.

Jag har stående tider måndagar kl. 18.00 och torsdagars morgnar kl sju. Och så tisdagar kör jag själv kondition och så ut och gå med vagnen emellan det. Målen är att gå ner i vikt, bli starkare och smidigare och få en bättre hållning. Framåt våren/försommaren ska det väl vara fixat säger Åsa. Det hoppas jag verkligen. Det är ju jättelångt dit så det borde jag klara. Jag har ju alla förutsättningar nu när jag kör med PT. Det gäller bara att hålla i maten också. Vi har gått igenom en del och jag kan ju allting sedan innan men det går mycket bättre när någon säger till en vad man ska göra och även kollar av en emellanåt.

Det känns verkligen superskönt att ha kommit igång igen!!

/Titti

3 kommentarer:

  1. HALLÅÅÅÅÅ.....nu får du ta och skriva lite igen!!!!! :-D

    SvaraRadera
  2. Hallåååååååå..... nu får du skriva lite igen!!! Va gör du istället

    SvaraRadera
  3. Just det ja, vi glömde gå igenom hur man skriver kommentarer. "De´ eee´ så hääär grabben, jag ska lääära dig aaallt jag kan." :-)

    När du eller någon annan skriver en kommentar och skickar iväg syns den inte direkt eftersom jag först måste godkänna den. Jag vill ju inte att folk ska skriva vad som helst. När jag godkänt kommentarerna så publicerar jag dem och då ser du din kommentar. E du med?

    Sen får du gärna välja "Namn/webbadress" där det står Kommentera som. Då kommer det upp en ruta där man kan skriva sitt namn. Det har jag gjort till den här kommentaren. Om man vill alltså. Det är ju inte helt givet alla gånger vem det är som skriver om man är anonym. Fast i detta fallet förstår jag att det är du eftersom du skriver samma sak två gånger. :-)

    SvaraRadera