tisdag 17 november 2009

ÄääÄÄÄÄÄÄÄÄÄääää

Fyyy, det regnar ännu mer än igår. Vad ska jag göra i tre timmar? Öppna förskolan kanske? Nä, det är ganska långt och gå dit så då hinner jag bli så blöt. Biblioteket, tja, kanske, om Saga sover går ju det. De har ett café där man får surfa gratis om man har köpt kaffe har jag för mig. Ska nog prova att gå dit. Men då måste Saga sova. Kanske åka lite buss? Nä, inget roligt och risk för att smittas av svininfluensa.

Just nu gallskriker hon och har gjort lääänge nu så jag måste ha en paus och skriva av mig lite. Jag blir vansinnig. Ska ju plocka undan alla grejer som ligger framme innan Hilda kommer och så skriker hon bara. Det blir inte bra änns när jag håller i henne. Vet inte vad som är fel...

Måste plocka upp henne och se hur det är fatt nu.

/Titti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar