onsdag 11 november 2009

Orkar ni läsa?

Jag vet, ni överöses av inlägg av mig just nu. Men det är för det är så lätt att skriva och publicera. Så fiffigt verktyg att använda till bloggen. Men det är väl nyhetens behag kanske. Det blir kanske inte lika många inlägg varje dag framöver kan jag tänka.

Jag hörde att "någon" inte visste hur man skriver kommentarer så då tänkte jag berätta det för "någon". Joooaatteee - man kan klicka på rubriken till inlägget, i detta fallet: "Orkar ni läsa?" eller också tittar man precis under varje inlägg så ser man ett klockslag och där det just nu står "0 kommentarer". Där kan man klicka också. När man klickar på något att dessa tre ställen kommer man till en sida där bara just det här inlägget syns. Om man skrollar ner på den sidan så finns där ett fält där man kan skriva sin kommentar.

Så, nu vet "någon" det. :-)

/Titti

3 kommentarer:

  1. Hej.....san!
    Kul att vi äntligen kan ha konversation på "detta viset"

    Hälsningar
    någon

    SvaraRadera
  2. .................men det var inte helt lätt.....

    SvaraRadera
  3. Det gick ju jättebra! Duktig någon är!

    SvaraRadera