onsdag 25 november 2009

Upp och ner, ner och upp

Konstigt det här. Igår kväll hade jag 38.5 igen och gick och la mig en stund vid sju. Lyssnade på en bok och slumrade till lite. När jag steg upp ur sängen igen hade jag ingen feber och kände mig förhållandevis pigg. Så brukar det ju aldrig vara att febern kommer tillbaka. Eller? Bara om man inte sköter sig och går ut och till jobbet och håller på. Men vi har ju varit hemma och gjort ingenting.

Tilde var också feberfri men fick 38.4 ikväll igen.

Saga är fortfarande feberfri men har fått snuva som vi och konstig torrhosta. Typ sådan vi hade precis i början...

Erik har varit feberfri under dagen men ikväll har han 38.4...

Är det det här som är svininfluensa???
Någon av er som haft den? Hur var det för er? Fast det kommer vi aldrig att få reda på eftersom man inte får söka vård och om man gör det vill de inte testa oss.

Gonatt

/Titti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar